Om mig

torsdag den 25. august 2011

EAT: RHUBARBS



Min søde, søde veninde er den heldige ejermand af en kæmpe rabarber-busk. Jeg spurgte så, om ikke jeg måtte få nogen af dem og jojo! Det måtte jeg mere end gerne - så varede det ikke længe, før vi havde fundet havesaksen frem (den store), for hold fast, hvor var det nogle ordenlige mobbedrenge! Jeg fik fyldt en pose, og hjem cyklede jeg med dem i cykelkurven.
Jeg skar dem ud og lagde dem i poser med 500 g. i hver. Glæder mig til at skulle lave noget ud af disse søde banditter. Rabarber-grød, rabarber kompot (forstiller mig den lidt syrlige-søde smag, vil være rigtigt godt til et stykke kylling) og så selvfølgelig EN CRUMBLE CAKE.
Det bliver vist den her, som skal prøves af!

http://www.altfordamerne.dk/mad/Opskrifter/Rabarber-crumble-tarte/

Skal selvfølgelig nok vise og fortælle jer om resultatet, når det er afprøvet :-))

Ell - Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar