Om mig

tirsdag den 9. august 2011

VARMT HÅNDTRYK

Hej dig!
Da det her er mit første indlæg, vil jeg da gerne lige starte med at forklare, hvorfor jeg egentlig gør noget så småskørt, som at skrive noget ned fra mit liv, som andre jeg (måske) ikke kender kan læse. JO, først og fremmest synes jeg selv, at det er utrolig hyggeligt at læse blogs, hvor små ting kommer til udtryk i billeder og tekster. Derudover er der også en del inspiration at hente i specielt dem, hvor der bliver skrevet om mode. For mig er der ikke ET område, det jeg skriver, omhandler - hvorfor da også det, når der er mulighed for at mikse en masse!
Mine indlægs går enten under overskrifterne: Eat, Love eller Laugh, men I skal vide, at jeg hverken er modefreak, madfanatiker eller professionel gøgler. Jeg er bare Line ;-)
Jeg håber, jeg har DINE øjne slasket på mit næste indlæg.

ELL - Line 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar