Om mig

tirsdag den 27. december 2011

Crest White Strips





Jeg bestilte dem her for et stykke tid siden via Ebay. Hvis I ikke lige aner, hvad det dog er for noget, så er det sådan nogle strips, man sætter på tænderne og så skulle det efter sigende gøre bisserne mere hvide. Det er meget populært i USA og jeg har undersøgt en del om dem (for ikke at sige meget), for ikke bare at bestille et eller andet, der kunne risikere at gøre mig tandløs efter noget tid. Jeg ved udmærket godt, at du umuligt kan være sundt for mine kære tænder, men det er tandblegning aldrig, og jeg har læst mig frem til, at de her faktisk skulle være ret så skånsomme i forhold til andre alternativer. 
Men hvis nogle af jer har erfaring med dem, så vil jeg da meget gerne høre fra jer! 
Og hold jer opdateret her på bloggen - for selvfølgelig vender jeg tilbage med en opdatering. 
Knus 

3 kommentarer:

  1. Det lyder ret spændende!
    Selvom du har skrevet, at du ville vende tilbage med en opdatering, kan du så allerede se nu nogle markante ændringer?
    Jeg kunne nemlig godt overveje sådan nogle, hvis de altså virker - mine te-gule tænder er hvertfald ikke noget, jeg er helt glad for :)
    Hvor meget kostede de?
    ___
    Life of Lize
    Lad os danse lidt endnu

    SvarSlet
  2. Tak for svaret på min blog - jeg er glad for du ville svare tilbage :)
    Det tror jeg helt sikkert skal afprøves!
    ___
    Life of Lize
    Lad os danse lidt endnu

    SvarSlet
  3. I read your blog on a daily basis. This is a really great and informative post. Thanks for sharing.Tandblegning Strips

    SvarSlet