Om mig

onsdag den 4. januar 2012

F - Line's alfabetblogging

 Åh ja, nogen gange har man bare lyst til at drømme sig fuuuldstændig væk... Bare drømme om noget, man godt ved kun forbliver en drøm. Men det er jo det fede ved tilværelsen - vi kan håbe, drømme og ønske uden at forpligte os til noget. Btw, her er lige en god sang: http://www.youtube.com/watch?v=BhfePE5PIv8
 Faldt lige over den her supersøde kjole fra Nelly.com! Den er lige her og koster 349.-
Min dejlige lillesøster hedder Fie, så derfor skulle hun da lige med i et indlæg. Hun er den person, jeg ville gøre alt for og hun er en gigantisk del af mig. 

1 kommentar:

  1. Super sød blog du har! Jeg læser tit bloggen og synes at den er rigtig skøn!
    Jeg ville blive rigtig glad hvis du også gad at kigge forbi min blog.
    Knus

    SvarSlet