Om mig

søndag den 15. januar 2012

I - Line's alfabetblogging

 ÅÅÅÅHA, kan i også høre, der er nogle engle der synger? Nogen vil måske synes, det er totalt kørt op, det med hvor god den er - men det synes jeg altså absolut ikke. Prisen er godt nok ikke billig, men hvis man vil have Ben&Jerry, så vil man have Ben&Jerry! :-))
 Det her er nogle piger fra min nye gymnasium klasse, og de er simpelhen fantastiske! 
 Jeg kunne virkelig godt tænke mig denne søde top. Den er fra Monki og koster 112.- danske kroner. Den kan findes lige her.

1 kommentar:

  1. Ben&Jerry's er gud - overhovedet ikke kørt for meget op!
    Jeg kan godt lide idéen med alfabet-blogging :-)

    Jeg følger din blog - kig forbi min og skriv gerne en kommentar.

    xx Sofie // www.spreadhappiiiness.blogspot.com

    SvarSlet